2013 / Volume 19 Issue 6

Referees Volume 19(6) 2013 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AÇICI Mustafa - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
AHMAD Shafeeque - Department of Biochemistry, Jawahar Lal Nehru Medical College, Aligarh Muslim University, India
ALKAN Sezai - Akdeniz Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
ARDIÇ Mustafa - Aksaray Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü
ASLAN Öznur - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
AYHAN Veysel - Süleyman Demirel Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
BALTA Fikri - Rize Üniversitesi Su Ürünler Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü
BEŞALTI Ömer - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
CENGİZ Fahrunisa - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
CEYLAN Ziya Gökalp - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
ÇAKMAK Ayşe - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇELEBİ Selahattin - Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ÇENESİZ Metin - Ondokuzmayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
ÇIRAK Veli Yılgör - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇİTİL Mehmet - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
DEMİRKAN İbrahim - Afyon Kocatepe Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
DOĞANAY Mehmet - Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
DÖNMEZ Nurcan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
ESEN Fikret - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
EYDURAN Ecevit - Iğdır Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
FIRAT İbrahim - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
GÖNENÇ Bahadır - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
GÜL Yusuf - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
GÜZEL Özlem - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
HATİPOĞLU Fatih - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
HAYIRLI Armağan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ISSA Ghassan - Avrupa Meslek Yüksek Okulu, İstanbul
KARADENİZ Ali - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
KAYGISIZ Ali - Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
KENNERMAN Engin - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
KILIÇ Engin - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
KIRAL Funda - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
KIRPIK Mehmet Ali - Kafkas Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
MATUR Erdal - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
MERAL Yücel - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
NİSBET Hatice Özlem - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
OR Erman - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ORUÇ Ertan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
ÖNENÇ Alper - Namık Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
ÖZEN Hasan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
ÖZKAN Kadircan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÖZKANLAR Yunus Emre - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÖZYİĞİT Özgür - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
PAŞA Serdar - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇOBAN SABUNCUOĞLU Nilüfer - Atatürk Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
SERBESTER Uğur - Niğde Üniversitesi, Bor MYO Hayvansal Üretim Programı
SERDAROĞLU Meltem - Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü
SOYSAL M. İhsan - Namık Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Biyometri ve Genetik Anabilim Dalı
ŞAHİN Mitat - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ŞAKİ Cem Ecmel - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ŞEN Ayşin - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ŞENTÜRK Sezgin - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
TİLKİ Muammer - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni ve Hayvan Besleme Anabilim Dalı
TÜNGER Özlem - Celal Bayar Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
UÇAR Gürkan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
ULUTAŞ Pınar Alkım - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
UYAR Cangir - Afyon Kocatepe Üniversitesi, Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
UZUN Metehan - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
ÜNER Aykut - Göktürk Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
YARDIMCI Cenk - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
YARIM Murat - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
YARSAN Ender - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
YAZAR Enver - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı