2013 / Volume 19 Issue 3

Referees Volume 19(3) 2013 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AKKAYA Hayrettin - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
AKTAŞ Münir - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ARSLAN E. Sedat - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
ATABAY H. İbrahim - İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü
BAĞCIGİL Arzu Funda - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
BALCIOĞLU Murat Soner - Akdeniz Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
BAYDAN Emine - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
BOZKAYA Faruk - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
CEMAL İbrahim - Adnan Menderes Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
COŞKUN Ş. Ziya - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇELİK Ufuk - Ege Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Avlama ve İşleme Teknolojisi Bölümü
ÇENESİZ Sena - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ÇETİNKAYA Nurcan - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇİFTÇİ Gülay - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
DOĞAN Abdullah - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
DOĞRUMAN AL Funda - Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ELMAS Muammer - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
ERDEN Hasan - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
ESENBUĞA Nurinisa - Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
FİLAZİ Ayhan - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji
GİRGİN Aydın - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
GÜRBÜZ Ümit - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknoloji Anabilim Dalı
GÜZELOĞLU Aydın - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
HAYIRLI Armağan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
İNCİ Abdullah - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
KAÇAR Cihan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
KAYAARDI Semra - Celal Bayar Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü
KAYIŞ Seyit Ali - Selçuk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Genetik ve Biyoistatistik Anabilim Dalı
KIRAL Funda - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
KIRKAN Şükrü - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
KORKMAZ Deniz - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
KUBİLAY Ayşegül - Süleyman Demirel Üniversitesi Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi Yetiştiricilik Bölümü
KUM Cavit - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
KURAN Mehmet - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
KURAR Ercan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
MOL TOKAY Sühendan - İstanbul Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Avlama ve İşleme Teknolojisi Bölümü
MUTUŞ Rıfat - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
NALBANTOĞLU Serpil - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
NİSBET Cevat - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ÖZBEL Yusuf - Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÖZEN Abdullah - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
ÖZER Barbaros - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü
ÖZGEL Özcan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
ÖZSOY Şule - Yurdagül Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
SARIMEHMETOĞLU Oğuz - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
SEVİNÇ Ferda - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
SOLMAZ Hasan - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
SONAL Songül - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
SOYSAL M. İhsan - Namık Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Biyometri ve Genetik Anabilim Dalı
ŞEN Ayşin - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ŞEN İsmail - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ŞENER Azize - Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ŞENLİK Bayram - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ŞİMŞEK Nejdet - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
ŞİMŞEK Sami - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
TARAKÇI GENÇER Berrin - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
TRAŞ Bünyamin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
TUNCA Recai - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
UÇAN Uçkun Sait - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
URAS Fikriye - Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
USLU Uğur - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÜNVER Ahmet - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
YAĞCI Artay - Afyon Kocatepe Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
YALÇIN Ebru - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
YAMAN Mine - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
YAZAR Enver - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
YETİŞEMİYEN Atila - Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Süt Teknolojisi Bölümü
YILDIRIM Murat - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı