2012 / Volume 18 Issue 6

Referees Volume 18(6) 2012 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AÇIKGÖZ Zümrüt - Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
AKSOY Gürsoy - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
AKTAN Sedat - Süleyman Demirel Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
ARSLAN Cavit - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ARUN Özge ÖZGEN - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
ATAKİŞİ Onur - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ATAMAN Mehmet Bozkurt - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
ATIL Hülya - Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
BALCIOĞLU Murat Soner - Akdeniz Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
BEYAZ Devrim - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
BOZKAYA Faruk - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
CAMCI Ömer - Mustafa Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
CEVGER Yavuz - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
ÇAKMAK Ayşe - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇAM Mehmet Akif - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
ÇANKAYA Soner - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Zirrat Fakültesi Zootekni Bölümü
ÇELEBİ Fikret - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
ÇETİNKAYA Nurcan - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇOLAKOĞLU Fatma ARIK - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Bölümü
ERDEM Hüseyin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
GENÇ Oktay - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
GÜL SATAR Nihal Y. - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
GÜNLÜ Aytekin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
GÜNŞEN Uğur - Balıkesir Üniversitesi Bandırma Meslek Yüksekokulu
GÜRLER MENTEŞ Ayşe Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
HAYIRLI Armağan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı/td>
İNTAŞ Kamil SEYREK - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
KARADENİZ Ali - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
KARAHAN Siyami - Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
KARAPEHLİVAN Mahmut - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
KILIÇ Ayşe - Fırat Üniversitesi Sivrice Meslek Yüksekokulu
KIRAL Funda - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
KÖROĞLU Ergün - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
KÜPLÜLÜ Şükrü - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
LAÇİN Ekrem - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ORAL Hasan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ÖZAK Ahmet - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÖZDER Muhittin - Namık Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
ÖZGEL Özcan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
ÖZGÜR Atilla - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
PAŞA Serdar - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
RİŞVANLI Ali - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
SAÇAKLI Pınar - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
SARI Ebru KARADAĞ - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
SARICA Musa - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
SEKKİN Selim - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
SONAL Songül - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
SOYSAL M.İhsan - Namık Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
STEINUM Süheyla KARATAŞ - İstanbul Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği
ŞAHİN Tarkan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ŞİMŞEK Gülcihan - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ŞİRİN Yusuf Sinan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
TRAŞ Bünyamin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı
UZLU Erdoğan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÜNVER Ahmet - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
YARDIMCI Cenk - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
YARSAN Ender - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
YAŞAR Aşkın - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Deontoloji Anabilim Dalı
YILDIRIM Zeliha - Gaziosmanpaşa Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Gıda Mühendisliği
YILDIZ Savaş Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı