2012 / Volume 18 Issue 3

Referees Volume 18(3) 2012 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AÇIKGÖZ Zümrüt - Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
AKÇA Atilla - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
AKSOY Melih - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
AKYÜZ Bilal - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ALKAN Fahrettin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ALTINER Ayşen - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ALTUĞ Gülşen - İstanbul Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Temel Bilimler Bölümü
ALTUĞ Nuri - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ARICAN Mustafa - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ARSLAN Cavit - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ARSLAN Öznur - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ATAKİŞİ Onur - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
AYAŞAN Tugay - Doğu Akdeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü
AYHAN Veysel- Süleyman Demirel Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
BAHAR Sadullah - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
BARAN Alper - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
BAŞTAN Ayhan - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
BERİK Nermin - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi İşleme Teknolojisi Bölümü
BİLGİLİ Hasan - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
BÜYÜKOĞLU Tülay - Afyon Kocatepe Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
CERİT Harun - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ÇETİNKAYA Nurcan - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇOBAN Özlem EMİR - Fırat Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri İşleme Teknolojisi
ÇOLAK Armağan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ÇOLPAN İrfan - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
DENEK Nihat - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
EGEMEN Özdemir - Ege Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Temel Bilimler Bölümü
ERDEM Hüseyin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ERDOĞAN Metin - Afyon Kocatepe Üniversitesi Veteriner Fakültesi Medikal Biyoloji ve Genetik Anabilim Dalı
ERGUN Sebahattin - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü
EŞSİZ Dinç - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
EYDURAN Ecevit - Iğdır Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
GÖKÇEN Ahmet - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
GÜLER Mehmet - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
GÜLŞEN Nurettin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
GÜNGÖR Örsan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
İNCİ Abdullah - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
KABAK Murat - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
KALE Mehmet - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Viroloji Anabilim Dalı
KARA Murat - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
KARAKAŞ Alper - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
KARAKURUM Çağrı - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
KART Asım - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
KEÇECİ Tufan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Fizyoloji Anabilim Dalı
KILIÇ Nuh - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
KIRIKÇI Kemal - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
KOYUNCU Mehmet - Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
KUMLAY Ahmet Metin - Iğdır Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarla Bitkileri Bölümü
KURAR Ercan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
KURTOĞLU Firuze - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
KÜPLÜLÜ Şükrü - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
LAÇİN Ekrem - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
MUTUŞ Rıfat - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
NAK Yavuz - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ODABAŞIOĞLU Fuat - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
OĞAN Mustafa - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
OĞUZ Fatma KARAKAŞ - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
OĞUZOĞLU Tuba Çiğdem - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Viroloji Anabilim Dalı
OKUMUŞ Zafer - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
OR Erman - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÖZCAN Ayla - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
Özcan CENGİZ - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları
ÖZGEL Özcan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
ÖZKAN Kadircan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÖZMEN Özlem - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Patoloji Anabilim Dalı
ÖZTÜRKLER Yavuz - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
PANCARCI Şükrü Metin - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
SAÇAKLI Pınar - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ŞAHİN Emine Hesna - Afyon Kocatepe Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ŞENLİK Bayram - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ŞİRİN Özlem ŞENGÖZ - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
TATLI SEVEN Pınar - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
TİLKİ Muammer - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni ve Hayvan Besleme Anabilim Dalı
UYSAL Ongun - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
VURAL Rıfat - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
YALÇIN Sakine - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
YETİŞEMİYEN Atila - Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Süt Teknolojisi Bölümü
YILDIZ Gültekin - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
YILDIZ Harun - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Temel Bilimler Bölümü
YILMAZ Alper - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
YILMAZ Fetih - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
YİĞİT Murat - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Yetiştiricilik Bölümü