2011 / Volume 17 Issue 2

Referees Volume 17(2) 2011 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AKSOY Gürsoy Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
AKSOY Özgür Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
AKYÜZ Bilal Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ALDEMİR Adnan Kafkas Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
ALTUNATMAZ Kemal İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ALTUNOK Vahdettin Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ARICAN Mustafa Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ARSLAN Cavit Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ARSLAN Mükremin Özkan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ASLAN Şahin Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
ATALAN Gültekin Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ATEŞŞAHİN Ahmet Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
AYAŞAN Tugay Çukurova Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü
AYDENİZÖZ Meral Kırıkkale Üniversitesi Vetreriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
BAHAR Sadullah Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
BALTA Fikri Rize Üniversitesi Su Ürünler Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü
BARAN Alper İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
BAŞ Ahmet Levent Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
BAŞTAN Ayhan Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
BEŞALTI Ömer Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
BİRİCİK Halil Selçuk Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
CEVGER Yavuz Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
CEYHAN Vedat Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomisi Bölümü
COŞKUN Behiç Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇAKIROĞLU Duygu Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇAKMAK Ayşe Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇETİNKAYA Nurcan Ondokuz Mayıs Üniv. Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇİÇEK Hasan Afyon Kocatepe Üniv. Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
ÇOLAK Armağan Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ÇOYAN Kenan Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
DEĞER Yeter Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
DENEK Nihat Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
DENİZ Suphi Yüzüncü Yıl Üniv. Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
DOĞRUER Yusuf Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
DÖNMEZ H Hüseyin Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji-Embriyoloji Anabilim Dalı
ELMA Ertuğrul Kırıkkale Üniversitesi Vetreriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ELMACI Cengiz Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Genetik ve Biyometri Anabilim Dalı
FİLYA İsmail Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
GICIK Yunus Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
GÜLBAHAR M. Yavuz Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
GÜLMEZ Murat Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni Anabilim Dalı
GÜNEŞ Vehbi Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
GÜVEN Aysel Kafkas Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
HEKİMOĞLU Müge Aliye Ege Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü
İNAL Fatma Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme Anabilim Dalı
İNTAŞ Deniz Seyrek Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
KAÇAR Cihan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
KAMİLOĞLU Alkan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
KAR Sırrı Namık Kemal Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
KAYAARDI Semra Celal Bayar Üniversitesi Gıda Mühendisliği Fakültesi
KAYGISIZ Ferhan Öztürk İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
KAYMAZ Alev AKDOĞAN İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
KILIÇ Engin Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
KIRPIK Mehmet Ali Kafkas Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
KÜÇÜKERSAN Kemal Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
KÜPLÜLÜ Özlem Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
MEMİŞ Devrim İstanbul Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü
MERAL Yücel Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
OK Mahmut Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
OKUMUŞ Zafer Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
OR Erman İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ORAL Hasan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
SAATCI Mustafa Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
SAÇAKLI Pınar Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
SARIÖZKAN Savaş Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
SONAL Songül Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
ŞAHİN Tarkan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ŞAROĞLU Murat İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
TEK Çağatay İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloj Anabilim Dalı
TİLKİ Muammer Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni ve Hayvan Besleme Anabilim Dalı
TUNCA Recai Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji ve Hayvan Besleme Anabilim Dalı
TÜRK Necla Bornova Veteriner Kontrol Araştırma Enstitüsü
UMUR Şinasi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
VATANSEVER Zati Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
VURAL Rıfat Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
YALÇIN Cengiz Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletme Anabilim Dalı
YILDIRIM Murat İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
YUKARI Bayram Ali Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
YÜKSEK Nazmi Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı