2010 / Volume 16 Issue 6

Referees Volume 16(6) 2010 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AKSOY Melih Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
AKSOY Özgür Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
AKYÜZ Bilal Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
ALAÇAM Erol Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloj Anabilim Dalı
ALDEMİR Adnan Kafkas Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
ALTUNATMAZ Kemal İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ALTUNOK Vahdettin Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ARSLAN Cavit Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ARSLAN Mükremin Özkan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ATABAY H. İbrahim İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü
BAYTOK Erol Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
BOLAT Duran Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
BUMİN Ali Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
CİHAN Mete Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
COŞKUN Behiç Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇAKMAK Ayşe Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇELEBİ Selahattin Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ÇİÇEK Hatice Afyon Kocatepe Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
ÇOLAK Armağan Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
DENİZ Suphi Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
DİK Bilal Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
DİLER İbrahim Süleyman Demirel Üniversitesi Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği
EREN Hasan Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
EYDURAN Ecevit Iğdır Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü
GICIK Yunus Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Parazitoloji Anabilim Dalı
GÜNEŞ Vehbi Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
GÜNGÖR Örsan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
HOŞTÜRK Gülhan Turkay İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
IRMAK Kemal Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
KAÇAR Cihan Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
KAHRAMAN Recep İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
KAR Sırrı Namık Kemal Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü
KARAKAŞ Asuman Uludağ Üniversitesi Yenişehir MYO Gıda Teknolojisi Programı
KURAR Ercan Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
KÜÇÜKERSAN Kemal Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
NUR Zekeriya Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
ÖZEN Abdullah Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji
ÖZEN Rahşan Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji
ÖZTÜRKLER Yavuz Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
PANCARCI Şükrü Metin Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
SAATCI Mustafa Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Zootekni Anabilim Dalı
SAÇAKLI Pınar Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
SAĞIRKAYA Hakan Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
SARIERLER Murat Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
SEL Tevhide Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
SUR Emrah Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı
ŞEN İsmail Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
UYSAL Ongun Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
VURAL Rıfat Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
YARDIMCI Hakan Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
YILDIZ Gültekin Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
YILDIZ Hüseyin Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı
YÜKSEK Nazmi Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı