2013 / Volume 19 Suppl A

Referees Volume 19(Suppl A) 2013 of Journal of The Faculty of Veterinary Medicine, Kafkas University,

AĞAOĞLU KORKMAZ - Özgecan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Genetik Anabilim Dalı
AKTAŞ M. Sinan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ALBAY Metin Koray - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ALBAYRAK Harun - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Viroloji Anabilim Dalı
ALKAN Fahrettin - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ALTUĞ Muhammed Enes - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ALTUĞ Nuri - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ARICAN Mustafa - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ASLAN Öznur - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
AVKİ Sırrı - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
AZKUR Ahmet - Kürşat Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
BALIKÇI Engin - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
BARAN Vedat - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
BAŞOĞLU Abdullah - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
BELGE Ali - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
BİRİCİK Halil Selçuk - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
BUMİN Ali - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
CİHAN Mete - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÇABALAR Mehmet - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Viroloji Anabilim Dalı
ÇAKIR Latife - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
ÇAKIROĞLU Duygu - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇEÇEN Göksen - Uludağ Üniversitesi Cerrahi Anabilim Dalı Anabilim Dalı
ÇELİMLİ Nureddin - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÇİTİL Mehmet - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÇOLAK Armağan - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
DOĞRUER Gökhan - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
DURMUŞ Ali Said - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
EKİCİ Hayri - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ELMA Ertuğrul - Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ERDOĞAN Suat - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
GÜL SATAR Nihal Y. - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
GÜL Yusuf - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
Gültekin ATALAN - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
GÜNAY Cihan - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
GÜNERHAN Yusuf - Kafkas Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı
GÜRBULAK Kutlay - Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
GÜRTÜRK Kemal - Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
GÜZEL Özlem - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
HAN M. Cengiz - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
HATİPOĞLU Fatih - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
İSSİ Mustafa - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
KAÇAR Cihan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
KARAKURUM Çağrı - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
KAYA Duygu - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
KILIÇ Nuh - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
KOÇ Bahattin - Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
OK Mahmut - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
NİSBET Hatice - Özlem Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
OKUMUŞ Zafer - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ORAL Hasan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ÖZDARENDELİ Aykut - Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
ÖZER Kürşat - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÖZKAN Kadircan - Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÖZKANLAR Yunus Emre - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÖZSOY Serhat - İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
ÖZSOY Şule Yurdagül - Mustafa Kemal Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
ÖZTÜRK Savaş - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
PEKCAN Zeynep - Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
POLAT Bülent - Atatürk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
ŞAHİN Tekin - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ŞAHİNDURAN Şima - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıları Anabilim Dalı
ŞENGÖZ ŞİRİN Özlem - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ŞENTÜRK Sezgin - Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ŞINDAK Nihat - Harran Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ŞİRİN Yusuf Sinan - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
TUNCA Recai - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Patoloji Anabilim Dalı
ULUTAŞ Pınar Alkım - Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı
UZLU Erdoğan - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
ÜNSALDI Emine - Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı
ÜNVER Ahmet - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
YAVUZ Handan Hilal - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
YILDIRIM Yakup - Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi Viroloji Anabilim Dalı
YİĞİTARSLAN Kürşad - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Veteriner Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalı